, ten days of perfect tunes

Ni kan andas ut, jag drunknade inte - även om det var nära. Jag älskar den där filmen, The Green Mile alltså, åååh.

Imorse tänkte jag gå och simma, men det blev ingenting av det. För det första är jag förkyld fortfarande och för det andra var det inte öppet. Måste säga att den andra aspekten hindrade mig lite mer än den första. Imorgon, då ska jag vara frisk, och jag ska simma - då öppnar de klockan 06.00, lika bra att gå tidigt så slipper man folk. Jag tycker inte om att ha massa folk omkring mig när jag simmar.

Jag tittar åt höger och mitt skolarbete-berg har inte blivit mindre ännu, suck. Jag tror att jag ska börja ta itu med det där redan idag.. kanske ;)

Nä, nu ska jag inte tråka ut er ännu mer. HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0