, somethings's missing

Idag när jag gick ner till tiddis noterade jag en sak: allting är som vinter - det är kallt, träden är frostiga och himlen kyligt blå - men nånting saknas. Jag kom på att det var snödrivorna, det finns ju som snö, men det är ett tunt lager på maken, inga snödrivor. Jag vill ha snödrivor. Ge mig snödrivor. NU?!

Jag ljög om kvällens tacosätande, eller tacosen förvandlades till köttfärssås och spagetti. Lika intressant som allt annat. Har fikat på safari, eller ätit - pastasallad med salami och fetaost. I like. Har köpt en till skjorta till min samling idag, en röd-/mörkblå-/grå-/vitrutig. Jag har överflödigt med skjortor, eller iallafall skjortor jag inte använder. Skjortor utgör typ halva min garderob.

Det är inte bra att sova länge, man blir trött. Jag är trött nu, usch. Och snart är det träning. En timme to go.
hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0