sätt mig i brand, ibland ibland ibland

.. dagens rubrik från Ebba Gröns Flyktsoda, kom och tänka på den låten av Matilda Pekkaris blogg .. Det var längensen man lyssnade på Ebba, jag var helt besatt av dem för några år sen, och innan det var jag helt besatt när jag var typ fem. Nu är jag inne i ett The Kooks-stim.

Dagens andra isträning gick betydligt mycket bättre än den första, fast jag hoppade in i sargen en gång och fick ont i hälsenan, och imorse så landade jag salchowen med bara en kvart kvar, men problemet med att landa på en kvart (att ha ett kvarts varv kvar på hoppet) är att det tar totalstopp och man typ dör, idag var det mitt vänstra ben som fick smällen - aj.

Nu är The Green Mile färdig så jag ska hoppa i duschen och sen lägga mig och kolla. Om jag inte skriver imorgon kanske jag har druknat i mina egna tårar - jag älskar den filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0