, kväll

kom nyss från Lombia, jag har tränat (som jag tidigare idag uttyckte mig) de fula små äckelungarna och ska snart tillbaka dit igen för egen träning. Fast ungarna var söta, det är dom alltid förutom när jag är trött och sur. Trött och sur var jag i skolan på eftermiddagen, hade nästan dödslängtan - ville iallafall bara gå hem och lägga mig och vakna igen lagom till premiären, så jävla less var jag. På allt och ingenting.

Jag har ingenting mer att tillägga. hejs


tränat nyss, trött, mycket trött, ska gå och sova snart, klockan är halv nio, vilket betyder att jag vanligtvis hade börjat min för dagen tredje träning om en halvtimme. Idag har det bara blivit en, och det räckte - gott och väl. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0