, Kväll 11/10

Har jag skrivit idag att vi hade jättekul, tjejerna och jag, igår? Om inte så hade vi iallafall det. Jag tycker om er! Jag gick nog hemifrån vid halv åtta-åtta nångång, köpte piggelin åt oss på Q8 och gick sen till Amanda. Klckan tio begav vi oss ut för att spendera tvåhundra alldeles onödiga kronor på en alldeles onödig bilfärd och sen fick vi en gratis, hisnande färd ihoptryckt i bakluckan på en bil. Klockan tre vandrade jag hemåt med gamla kompianjoner från Luossa. Riktigt givande kväll faktiskt :)

Idag har jag varit på stan med mamma, det är mycket ovanligt, det gick utan problem fram till vi kom till Intersport då jag var på vippen till att bryta ihop totalt - men ingenting kan vara perfekt. Sen gick jag till Vilda och vi har bara chillat, kollat filmer och ätit cheesecake - totalmys!

Nu ska jag hitta på något intressant att sysselsätta mig med, ska bara säga att Nyckeln till Frihet är en jättebra film och att kvällens låt är Smile like you mean it med The Killers, helt klart!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0