, ge mig vinter!

Jag vill ha riktig vinter, jag vill ha mycket snö, och jag vill åka skidor! Mina nya völkl aura står helt oanvända i mitt rum och tittar bedjande på mig; - Petra, snälla.. ta ut och åk på mig!
       Ni som inte trodde att skidor har hjärnor, ögon eller känslor; Åh, så fel ni har!  

Snart ska jag iväg på gymmet, jag har träningsvärk från igår - antagligen springningen, I like it. På lördag blir det nog springa eller simma. Imorgon känner jag bara för en träning, eftersom jag har tränat tre gånger både igår och kommer göra det idag med.

Och jag har fortfarande inte kommit igång med pluggandet. Vad dålig jag är! Nä, hejdå

Kommentarer
Postat av: annakaisa

nej du ska inte träna på hela lördagen, då ska du och ja KÄKA! (y)

2008-10-30 @ 11:04:27
URL: http://annakaisafj.devote.se
Postat av: petra

det har du väldigt rätt i ;)

2008-10-30 @ 12:49:51
URL: http://petraloevberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0