en liten lista

Tio första
Första bästa kompis
: Hanna Thulin
Första bil: haha, en silvrig Volvo 245, den var inte fin på en fläck
Första kärlek: svarar inte på såna här frågor
Första husdjur: Röding vid namn Bamse
Första semester: Till utlandet? Isf Turkiet med Tiddis 2005
Första jobb: Abisko sommaren 2006?
Första köpta skiva: Säkert typ SpiceGirls eller Absolute Music 5 ;)
Första riktiga kärlek: svarar inte på såna här frågor
Första piercing: Öronen
Första konsert: Mora Träsk, 1994 typ med Hedda ;)

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:

Sista bilfärd: Hem från träningen för ett tag sen
Sista filmen du såg: Juno.
Sista ringda telefonsamtal: Tiddis kanske
Sista bubbelbadet: Hos Tiddis, längesen ;)
Sista spelade cd: Metallicas nya
Sista kyss: jag svarar inte på såna här frågor
Sista gången du grät: Ihelgen efter mitt långprogram!
Sista måltiden: Åt müsli nyss ;b 

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar:
nej
Blivit arresterad: nej
Blivit kär vid första ögonkastet: nej
Fått ditt hjärta krossat:  nej
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
Haft ett one night stand: jag svarar inte på såna här frågor
Busringt till nån: JA :D

Sex saker du gjort idag:
1.
Simmat
2. Lekt "boll-lekar"
3. Kollat film
4. Tränat tyngdlyftning
5. Tränat på Lombia
6. Ätit saffranskaka (och därmed brutit mitt löfte)

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Träning
2. Mina skidor
3. Vintern
4. Snö
5. Tiddis mammas mackor!

Fyra personer du kan berätta allt för:
1.
Tiddis
2. Elli
3. Ylva
4. Annakaisa

Tre val:
Svart eller vit?
Svart
Sommar eller vinter? Vinter
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
1.
Göra bakåtvolt
2. Det var nånting jag hade kommit på som var jättebra som jag ville göra innan jag dör , men jag minns inte vad det var ;)

En sak du ångrar:
1.
Massor,

Kommentarer
Postat av: Hedda

Jag har ett svagt minne av moraträsk ;)

2008-10-08 @ 23:55:35
URL: http://heddaperstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0