, 9/10

Klimat- och Miljö måste nog vara den mest onödiga av alla kurser vi läser på MSP. Vi gör i princip ingenting, och det vi gör är inte särskilt vettigt det heller. Jag hade kunnat hoppa av om det inte vore för en eventuell resa till Stockholm till våren - vad gör man inte för lite (eventuell som sagt) shopping?

Just nu sitter jag alltså på lektion, det är torsdag och imorse när jag vaknade låg det ett tunt snötäcke på marken - riktig lycka! Idag är det kemi till halv fem, hur jag ska överleva det är ett olöst mysterium. Men sen (när jag förhoppningsvis överlevt mördarlektionen) ska jag på massage och sen blir det träning. Sen ska jag plugga Biologi i mängder, siktar på MVG - hoppas på G+, SP är inte särskilt generös med betygen.. Och få alla rätt på ett av hennes prov är inte lätt, eftersom man måste ha registrerat allt hon säger, även det som hon säger att hon tycker är oviktigt i princip. USCH! Nej, här ska det pluggas. Och nu ska jag hitta nåt annat kul att göra resten av lektionen.

jag längtar till vintern, ohja

Kommentarer
Postat av: rova

sv; G1 android är en mobiltelefon, det är googles egna mobil ;) verkar mycket intressant.

Och jag lider med er om att ni måste sitta med myssara en extra timma och labba när vi hade gått :P men vi fick sluta tidigare pga. att vi har hål innan och fick börja tidigare, så vi kommer i fortsättningen börja en halvtimma tidigare och även gå en halvtimma före :)

2008-10-09 @ 16:09:43
URL: http://privatpolitik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0