, 9/10

Rova; jag tänkte bara meddela dig att vi MSP'are och Sara hade en udnerbar lektion, ni missade verkligen någonting alldeles extra när ni släntrade iväg en timme innan. Jag är inte alls avundsjuk! ;)

Var bara det, nu blir det träning (jag är inte heller avundsjuk på carl och c/o för att de får börja åka i backen medan vi alpinister får hela Luossaskolans gympasal för oss själva...verkligen inte avundsjuk!)


jag såg att carro gjort en lista på hennes helg-planer och blev med ens väldigt inspirerad att göra samma sak ;b (det här med egna idéer har jag lagt på hyllan a long long time ago)

Fredag;
- Träning 15.00-16.20
- Umgås med the girls from the very best class :)

Lördag;
- Lombia 9.00-11.00 på morgon
- Träna med Elin ?
- Sen är jag öppen för förslag :)

Söndag;
- Träna 10.00-11.00
- PLUGGA
- Träna Sannes ungar (Annis vill du ha dem med mig??)
- Träning 20.00-21.00

Nä nu ska jag plugga , imorgon blir det MVG - javisst! ;)

Kommentarer
Postat av: rova

Haha, det var skönt att höra :P men labben var ganska lätt att göra, men att det var så sent vart det jättejobbigt ;S

Men du verkade inte så glad när vi var påväg mot våra skåp. Kanske bara en inbillning :)

2008-10-09 @ 20:39:01
URL: http://privatpolitik.blogg.se/
Postat av: Carolina

I agree MSP är BÄST!!! ;D

2008-10-11 @ 15:20:44
URL: http://carolinasarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0