, 8/10

jag har fått min dräkt, den är underbar! :') jag ska lägga in en bild på den, när jag lyckas ta någon jag inte ser ut som årets sumobrottare på, kan ju ta ett tag...

idag har det varit stressigt, eller iallafall mycket. först innan skolan var jag och simmade, sen var det skola med blandannat gympa, biologi och en hel del fniss från min vän Välimaa. Sen gick jag och Carro hem till henne för att plugga; dvs. kolla klart filmen vi kollade på engelskan och sen slå upp kemiböckerna för att inte göra någonting. Mamma ringde också mitt i allt;

Mamma; När jag hämtar dig från Carro, behövder du ha hem cykeln?
Jag; Vaaaa, vilken cykel (jag kände att jag blev alldeles kall, jag som trodde att min cykel stod hemma på gården, tänk så hade någon snott den - igen!)
Mamma; Ja, du cyklade imorse.
Jag; Jahaaa....(funderar ett tag och sen minns jag) JUSTDET, det gjorde jag ju!

Jag är blond, typiskt blond från topp till tå.
När mamma kom och hämtade mig hade hon med sig cykeln jag lämnat på skolan, kom hem och åt och sen bar det iväg till Sporthallen för tyngdlyftning. Sen rullade jag ner till Lombia och tränade. På onsdagar tränar både våran grupp och gruppen under oss på isen, det är kaos eftersom vi typ mosar de små om vi skulle åka på dem. Vi snurrade och jag höll som vanligt på att dö - det är sjukt hur yr man fortfarande blir efter alla år! ;)

Nä, nu ska jag äta müsli, dricka te (som jag fick av Elli i födelsedagspresent, TACK!) och plugga biologi. TJAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0