, 7/10

jag har ganska dåligt med inspiration just nu, jag tror att jag på något sätt har blivit tömd på saker att säga.

idag har vi haft den obligatoriska livräddningen på skolan, är man inte med få man IG i Idrott. Jag och Tiddis kom försent, det är ingen ovanlighet direkt, men jag måste verkligen sluta komma försent! Vi fick lära oss en massa saker som man redan visste och inte visste och sen fick vi släcka lite eldar på isplan (heter det så?). Det var skönt utan skola men jag hade kunnat välja varmare kläder när jag klädde på mig imorse, men eftersom jag inte kan låta Louise se ner på mig för att jag fryser behöll jag mitt iskalla lugn, drog på ett fett smile och sa att det inte alls var kallt. Har jag någon gång sagt att det är jag som är Ståålkvinnan?
 
Jag och tiddis tog bussen hem, otroligt tidsslöseri men ack så mycket varmare och mysigare. vi klagade oss igenom bussturen, och efter allt klagande kände vi oss mycket gladare och det bar iväg till Linkan för mackor och te, jag älskar hennes mammas mackor! Sen kollade vi Desperate Housewives, eller rättare sagt; Tiddis kollade Housewives och jag sov. Det känns som att jag sover direkt jag får chansen nuförtiden.

Imorse när jag vaknade var det mörkt ute, vilken underbar känsla det var. Äntligen börjar det bli vinter!

Nu ska jag (kanske) städa mitt rum och plugga Biologi, sen blir det mat och träning. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0