, 3/10

Idag har jag en massa pluggande att göra som helst ska vara gjorda innan jag åker, men vad gör jag? Ni kan ju gissa.. Ja, jag kollar O.C, men jag har även ätit en mandarin och sedan tejpat ihop skalet igen - värt.

Jag har ingenting att packa i, det känns ju lite dåligt. Jag har typ min völkl-väska, men den är hur stor och klumpig som helst och sen finns ju min gigantiska rosa, icke-fungerande, väska. Och där tog alternativen i prinip slut om man inte ska räkna med min lilla väska på hjul där skridskorna knappt får plats. Livet går inte riktigt med mig just nu, men jag väntar, väntar på snön istället.

önska mig ännu en gång lycka till!


Kommentarer
Postat av: Dennis

Vad skoj att du tyckte att vovven var söt. :)



Allt bra idag då? ^^

2008-10-03 @ 12:13:40
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Hedda

Lycka till ;)



det snöade här i morse!! :D



snart så kommer jag kanske:D;)<3

2008-10-04 @ 18:30:23
URL: http://heddaperstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0