, 25/10

min förkyldning vägrar gå bort, och jag har två teorier om varför;

  1. Jag tränar även fast jag inte borde,
  2. Detta är bara början, någonting stort hemskt och långvarit kommer snart bryta ut

om man ska förlita sig till mitt favorituttryck är nummer två mycket möjligt, så jag väntar med att klaga tills det onda kommer.

Har tränat imorse, från nio till tio, morgonträningar är mysigt! Som vanligt var det bara jag och Annis från grupp 1 och så var Annis lillasyrra och c/o från grupp 2 där också. Det gick inte så bra, jag tror det är förkyldningen.

Idag vet jag inte vad som händer, jag borde ligga hemma och vara förkyld, men vila - det är väl ändå lite överskattat? Jag nöjer mig med höstlov!

PUSS!





mamma och pappa håller på att storstäda (nej, jag hjälper inte till) och hittade massa gamla teckningar från typ 2003. och så hittade jag teckningar från 2003 och framåt, jag ska alltid ha kvar allt fult man gjort genom åren, tänk när man är typ 85 (långsiktig planering) och så sitter man och kollar på minnen från sin barndom , nu låter jag som en 85-åring också.. hjälp. 


 
2008

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bli medlem här

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=91781

och frå presentkort på t.ex. H&M och Gina tricot genom att samla poäng! Det funkar!

2008-10-25 @ 12:51:23
Postat av: annakaisa

snygg skoillorna (y)

2008-10-25 @ 13:45:22
URL: http://annakaisafj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0