, 24/10

Nu har jag svenska, vi ska skriva ett tal om nånting - jag kan inte komma på vad jag vill tala om. Vi kan ju hoppas att bloggen ger lite inspiration. Jag hade nästan velat prata om gränsen, konståkning eller slalom. Ämnen som kommer sådär naturligt, men jag vet inte. Talet ska ändå fröst redovisas om tre veckor, det är luuuugnt ;)

Jag är trött, och förkyld, det är inte mysigt. Men idag ska jag iallafall träna - jag längtar!
skriver antagligen mer senare



nu är elin påväg till Sölden, detta är en bild från förra årets resa. jag saknar alla



bröl! (fortfarande svenska) jag har ingen inspiration över huvud taget, ´jag har iallafall påbörjat tre olika tal (alla tre ämnen jag nämnde ovanför). Men ingenting är sådär "rätt". men jag fortsätter fortfarande att intala mig att allting hade kunnat vara värre. Börjar bli lite tjatig nu, så jag kan lika gärna tjata lite till - Hedda kommer ikväll!





gårdagens, dagens och morgondagens låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0