, 23/10

ylva; åk inte, jag vill ha dig i Kiruna - all the time!

Jag har med nöd och näppe överlevt denna dag, min överlevnad beror nog mycket på uttrycket det kan alltid bli värre. Men jag måste säga att det kändes inte som att det fanns något mycket värre än att först vakna upp (förkyld och jävlig) till ett rum som krävde städning, gå till skolan och blandannat göra ett två timmar långt slutprov i fysik och direkt efter det en och en halv timme kemi. Överlevde gjorde jag iallafall, och det är väl det livet i stort går ut på. Vilket också betyder att vi alla kommer misslyckas i slutet, men kom ändå ihåg att allting hade kunnat vara värre.

imorgon kommer Hedda, åh vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0