, 22/10

världens bästa elin fyller år idag, grattis!

min hjärna är tom, eller det är nånting som är tomt, I feel it. Vi har slutprov i fysik imorgon, jag vill dö och återuppstå på fredag, tyvärr är denna möjlighet ganska omöjlig, så jag försöker plugga istället. Det går inte bra, inte alls. suck suck suck.

men jag och tiddis kom på ett jättebra "motto" eller vad man nu ska kalla det igår; det kan alltid bli värre.
just nu kommer jag inte på så mycket som kan bli värre, men det kommer väl det också.

jag vill ha gränsen, jag behöver gränsen - NU!


Kommentarer
Postat av: bananus

hallå, vi skulle ju träna idag och äta tårta. men sen så dog min mobil och mamma kom på att jag skulle på körkort saken kl fem och då hann jag inte träna och blblbalablablabnö. BAJS

2008-10-22 @ 23:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0