, 21/10

Det är spänt hemma hos familjen lövberg ståål idag. Jag har nyss blivit hotad med att kastas ut om jag inte uppför mig, och eftersom jag vet att jag inte kan det håller jag mig inne på mitt rum och försöker plugga fysik, det enda problemet är att min miniräknare samt formelsamling ligger i väskan i hallen och jag vågar inte gå och hämta den. Det är inte lätt när det är svårt om man säger så.

Dagen har varit chill, som alla andra tisdagar. Skola (kom i tid på morgon!! ;b) till klockan ett och sen Safari i x antal timmar med Tiddis. Vistelsen på Safari blev inte världens billigaste, jag köpte; 2 koppar te (20kr/kopp), en pastasallad med salami och fetaost (60kr) och en chokladmuffin (23kr), men det var lugnt värt det. Vi hann till och med göra lite fysik när vi satt där. 

Sen halkade vi upp mot Järnia där Tiddis mamma hämtade oss, hon körde först Tiddis till GK och sen körde hon hem mig. Efter det har jag inte hunnit med så mycket mer än att äta och bråka. Nu ska jag träna två gånger, sen blir det lite mer fysik och sen sängen (förhoppningsvis min egen). Imorgon är det dans på gympan (på tal om ingenting), tjao

och hedda kommer på fredag! :) <3

och jag ska göra om min bloggdesign igen, min är så mörk och deprimerande. Jag har försökt göra en bild men jag är ingen hejare på det där, men detta är iallafall resutatet;


nähä, det gick inte att ladda upp någon bild, försöker sen igen. hejdå

Kommentarer
Postat av: Hedda

jag längtar......!!!! <3

2008-10-22 @ 20:20:17
URL: http://heddaperstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0