, 2/10

Det var längesen jag inte skrev precis varje dag i bloggen, underligt. Men nu börjar livet accelerera igen, som alltid på höstkanten. Faktum är att jag inte har nån aning om vad som gör att min tid bara rinner iväg, det blir ingenting gjort förutom träning... och en hel del o.c. , haha.

Jag är i princip som en levande zombie, jag känner bara för att gå och lägga mig i en kista och begravas djupt inne i en pyramid. Trötthet och allmänt depp samanfattar veckan mycket bra. Men snön har fallit, det vita guldet, anledningen till att jag går upp på morgonen! Visserligen ligger den inte kvar på marken, men ändå - jag ser det snöar!

Hade prov med Fru Purjo idag också, helt ofattbart vad man kan avvika från instuderingsmaterialet i frågorna på ett prov måste jag bara säga. Nej, jag håller tummarna och hoppas på det bästa, mer kan man inte göra.

Imorgon åker jag till Sundsvall och tävlar, jag känner mig inte riktigt redo ännu. Jag har ont i hela kroppen, är trött och ganska omotiverad - förhållanderna hade kunnat vara bättre om man säger så. Men ändå, Jag och Sanna och Ingela (Annis ska inte med ;S) flyger till Stockholm och vidare därifrån till Sunndsvall. På lördag och söndag är det tävling - önska mig lycka till (det behövs). Och MSP, sakna mig inte alltför mycket imorgon i skolan! PUSSHEJDÅ!

och till min kära banan; vi får inte låta dansen dröja alltför länge ;)



mitt rum är kaos, inte nytt kaosrekord, men städar jag inte innan jag börjar göra mig iordning och packa för resan kommer jag nog slå nytt rekord till slut. här bifogas en liten fin bild på mitt just nu så fina rum... håll i er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0