, 19/10

Vi börjar snart se slutet på 2008, och jag längtar - känner att jag behöver en nystart på mitt såkallade liv. Och årsskiftet är väl en utmärkt tidpunkt att börja om på? I mitt nya liv ska jag blandannat sluta med gastkramande färder bakluckor på bilar som jag inte litar på, det är sånt som får mig ur balans. Jag vill heller inte ha någon på biltaket. Jag vill inte åka bil överhuvudtaget, jag vill åka skidor!

Imorse vaknade jag klockan nio och märkte till min stora förvåning att jag låg under täcket med tända lampor i hela huset, iklädd chinos, linne och t-shirt, med smink och håret uppsatt - ojdå. Jag blev helt enkelt så trött när Vilda gick hem igår kväll (halv tolv) att jag somnade direkt.

Har kollat på Pearl Harbour imorse, hade aldrig sett den innan men har velat se den i urminnes tider. Den var sorglig, men även fast jag satt och asbölade berörde den mig inte särskilt mycket. Jag behövde väl bara få utlopp för mina känslor antar jag.

Nu ska jag alldeles strax knalla upp till badis och simma mina 40 längder. Sen får vi se om vi har is ikväll, you never know.
 



Kommentarer
Postat av: mandus

gastkramande färder i bakluckor är enbart sådant som sätter lite guldkant i vardagen, det kan man ju inte sluta med bara sådär. fast du har en poäng, det kan vara ett plus att veta vem som kör och vart man ska innan man ger sig in dessa saker :)

2008-10-19 @ 16:31:29
URL: http://amndah.blogg.se/
Postat av: pedro

ja, jag har ingenting emot att färdas i bakluckor i rätt sällskap.. men det är väl det där gastkramande vi vill ha bort ;b

2008-10-19 @ 17:34:08
URL: http://petraloevberg.blogg.se/
Postat av: rova

kul att åka bil så.. :P jag tar taxi oftast, om inte min kompis brorsa plockar upp mig :b inge gettoåkande för mig inte.

2008-10-19 @ 20:41:24
URL: http://privatpolitik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0