, 16/10

jag har ätit mackor nyss, min mamma hade bakat och jag och nybakta mackor brukar sluta med ångest - det gjorde det idag med ;b men gott var det iallafall. Har även ätit köttsoppa, inte riktigt min favorit om inte farmor gör den, vem vill att benen ska sitta kvar på köttet? Inte jag iallafall, så jag åt bara grönsaker.

Imorse gick jag upp sex, drack ett glas vatten, packade ryggsäcken och gick mot bussen. Jag ramlade och slog ihjäl mig utanför Ylva, det är halt ute nu och det måste sett väldigt kul ut. Jag åkte buss till badis (jag vet att jag är lat) och sen simmade jag 40 längder, duschade och fixade mig och sen gled jag iväg till skolan. Kemi till lite efter fyra, det är tortyr och jag hörde inte ett ord av vad Sara sa, även fast jag satt och riktigt koncentrerade mig.

Jag längtar till imorgon, vi slutar tidigt, då blir det stan och hitta något kul att ha på sig, sen blir det äta med tjejerna och sen dansar vi väl vidare...

Nu borde jag verkligen plugga, snart.. om ett tag




ja, mandy, bli frisk och kom så kan vi dansa!

Kommentarer
Postat av: mando

men bajs att bli sjuk nu x__x det är mkt tveksamt om jag lyckas pallra mig till skolan imorgon, men ska aldrig säga aldrig. hade ju precis börjat peppa inför partaj och dans hela natten..

2008-10-16 @ 23:14:11
URL: http://amndah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0