, 15/10

Igår var jag glad över snön som kommit, idag har jag kommit på att det är sorgligt lite, humöret svänger om man säger så.

Jag fick ingen träningsvärk, att det ska vara så svårt? Måste börja med nåt helt nytt så musklerna inte är vana, men vad? Man får träningsvärk av Balett, och det är ju dessutom ganska kul... men njet, jag håller mig till de aktiviteter jag redan har, annars hade jag väl antagligen stressat ihjäl mig.

Jag tycker att min blogg mer och mer börjat handla om hur stressad jag är, ska sluta skriva om det. Kan ju berätta att jag har hängt upp en tavla jag fick av Ylva och Karin i förtidig födelsedagspresent (två månader sen), den innehåller en massa bilder från alla tiders slalomsäsonger, vissa bilder är gräsligt pinsamma, men jag älskar den där tavlan!

Nu ska jag plugga fysik (gjorde det aldrig igår)
jag hittade en najs bild förresten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0