, 14/10

idag är det serenas dag, grattis! :)

idag har vi även skolfoto, sådär lite mindre kul. jag undrar vad jag ska lägga på mig för posé idag, mina tidigare som årets tjockis, årets emofjortis och årets fulaste hår har ju funkat hittils. Åh vad jag hade velat ha fartdräkten på mig, det hade varit fett snyggt!

Jag har pluggat hela morgonen, och tro det eller ej; kemin börjar förvandlas från grekiska till tyska! Jag väntar fortfarande på uppenbarelsen; "Nämen, detta är ju lätt!" (jag tvivlar på att jag kommer få uppleva det innan min död). Nu ska jag hitta några kläder to wear och sen ska jag övertala pappa att skjutsa oss (mig & T) till skolan.
Vi har ingen isträning idag - jävla hockey.

Kommentarer
Postat av: rova

hockeyn ja.. jag är inget större fan av den sporten :P har aldrig sett en hockeymatch i denna stad i hela mitt liv :D men däremot så har jag spelat handboll inne på lombia.

2008-10-14 @ 09:12:41
URL: http://privatpolitik.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du har då ingenting att klaga över i varken förra årets fotokatalog eller året innan det anser jag :P Annat är det för mig. Förra året kunde jag stoltsera med att se ut som en överglad smurf på Prozac och året innan såg jag bara allmänt äcklad ut. Eran bild blev säkert bra! :)

2008-10-14 @ 18:29:56
URL: http://semelier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0