, 13/10

vårat internet har damp, och det gör mig såklart alldeles lamslagen (beroende som jag är). Just i detta nu fungerade det någorlunda, så jag slänger mig såklart hit och skriver en rad eller två.

Dagen har inte bjudit på så mycket, eller om man tänker efter så har den kanske det. Jag kom nästan i tid imorse, det är faktiskt bra för att vara mig - se, jag håller på att förändra mitt komma-försent-beteende! Slutade ett pga att jag var klar med matten, det var också min vän så vi spatserade igenom stan på vägen hem till mig där vi gjorde det vi gör bäst; ÅT!

Sen gick Tiddis hem, jag tänkte försöka bli bättre på att spela gitarr men somnade med gitarren i famnen på min säng, det var mysigt. Efter det åkte jag och papi till intersport och la undan en dunjacka till mig (en vit peak, and I love it!). Sen har jag, Tiddis och Robin varit och simmat. 40 längder, 25 minuter, bra eller dåligt - jag vet inte?

Planen var sen att jag skulle till GK med Tiddis och hjälpa till med hennes ungar, men planer och petra.. ja, ni vet. Nu väntar jag bara på träningen.. 21-22, det känns tungt och dessutom har jag som vanligt ont i hela kroppen. Jag tror att jag kommer gå sönder snart, illa.

take care / P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0