, 12/10

oh, om en kvart ska jag vara på sporthallen , jag och elin ska låtsas vara lite duktiga och vara i tungdlyftningslokalen och träna - om inte annat har vi gott om tid att prata ostört om allt som kan behövas prata om, kanske man får sig en och annan muskel också.

Imorse var det bara jag och annis på träningen, och Linnéa från grupp två. Vi fick inte igång musiken men jag höll nog ljudnivån uppe ändå med fina krashlandningar, däribland en på ryggen och en nästan på huvet. Efter träningen bestämde vi oss för att bidra lite till Kiruna Hockeys kassa så vi köpte oss varsinn loka innan jag åkte hem. Ikväll blir det lombia igen från 18-21. Nej, nu är det hög tid att kila iväg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0