, 11/10

Jag älskar lördagsfrukostar, förutsett att jag är ensam uppe och att ingenting annat stör mig. Det är så skönt att bara sitta där och .. sitta? Jag är så stressad alla andra dagar att min lördagsmorgon blir min oas i öknen, dvs de lördagar jag inte har träning klockan 9-11 (vilket inte är fallet idag!) eller är borta på läger/tävling. Jag har alldeles för mycket att göra på alldeles för liten tid, tillslut kommer jag väl bryta ihop totalt och bara lägga mig ner och dö eller något. Kan ju vara skönt det med.

Igår kom jag i säng typ fyra, har sovit drygt fyra timmar - det är ju alltid nåt. Jag tror att det blir simma för mig idag, nu ska jag börja vara seriös med min konditionsträning också.

Och jag har något jag ska klara av i vinter (förutom att jag, dum som jag är, lovat Calle Ö att jag ska vara med på Slopen Open); Jag ska lära mig att åka längdskidor! Det är ju verkligen inte så att jag är värdelös på det, nejnej, jag tror nästan att Henke Hannu fortfarande drömmer mardrömmar om hans tid som gympalärare på Luossa då han var tvungen att bevittna min och Tiddis färd runt det sex kilometer långa Luossaspåret - den två timmar långa färden.

Men nu; frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0