stupid friday

Mitt ben blir bara värre och värre, jag kan inte landa hoppen för att det gör ont (och det är ju liksom själva poängen med konståkning, vilket gör mitt konståkningsutövande ganska komplicerat), nu har jag tillochmed ont när jag åker - mitt ben kan ta sig.

Fast det finns ju en, tiny little sak som är bra med detta; jag borde inte tävla ihelgen (och pappa kan väl inte vara så dum att han tvingar mig att göra det iallafall... eller?). Jag har fått träningsförbud av Ingela så.. tävling ingår väl också ;b 

Min dag har i stort varit helkass, jag började med att vakna klockan sex, men gick tyvärr och la mig igen och vaknade sju. Då var jag seg och orkade t.ex inte föna håret så jag gick runt och såg ut som en mupp idag. Efter tre hundra års bytande av kläder (idag såg jag ut som en flodhäst i precis varenda litet plagg i min garderob, ge mig en burka eller nåt annat stort och heltäckande tack!) ringde jag till Tiddis och tänkte förbereda henne på att gå ut så vi kunde traska till bussen. Men där sprack det, det enda jag hörde i luren var ett svagt kvidande (tyder när det gäller Tiddis på att hon ligger och sover). Hon sa iallafall att det gick en buss tjugo i nio, dum som man är litar man på den sömngående idioten.

Nåväl vi gick till bussen till tjugo i nio, klockan blir kvart i, klockan blir tio i. Jag kollar på busstabellen, och mycket riktigt; 9.40 kommer bussen. Då gav jag upp, vi gick till Tiddis och bakade frallor och kollade på heartbreak hotel. Sen kom jag på; JAG MÅSTE GÅ PÅ KEMIN! Jag sprang till bussen och sen sprang jag till kemin, missade inte så jättemycket. Sen var min korta men misslyckade skoldag slut och jag gick till lombia där jag och Annis åkte lite skridskor, hade lite färgkrig (jag är fortfarande helt grön i ansiktet, men annis är ännu värre ;b), hade fruktkastartävling och sen var det träning (som jag var tvungen att avbryta pga det förbannade benet!).

Ikväll blir det kanske lite gos och mys med tjejorna och imorgon blir det nog hursomhelst backen hela dan, tävling eller inte.

här har ni nåt mindre fint







och carl, förlåt för att jag finns då din suriga fan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0