en massa onödigt

I söndags gjorde jag upp en plan för min vecka (nej, jag har fortfarande inte efter sjuhundrafemtioelva försök lärt mig att jag inte kan genomföra mina planer), gissa hur bra det gick med den? Precis, det gick inte alls. I planen ingick att jag skulle simma både måndag och tisdag (det enda jag lyckats med är att simma fyra längder igår, sen gick jag upp för det var så mycket folk), jag skulle inte heller vara onyttig och jag skulle plugga ordentligt och INTE skita i svenskatalet. Jag har alltså inte gjort ett enda litet delmoment i planen. Jag känner mig totalt värdelös idag. Blääää

Jag har haft ont i huvet i princip hela dagen, jag gjorde inte ett skit på matten idag och eftersom jag tänkte skippa den på torsdag morgon och istället åka till backen och träna har jag lite att stå i. Svenskatalet vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till med, imorgon är det både inlämning av talmanuset och prov i biologi (jag måste nämligen ha mvg känner jag).

Och jag tror att jag äntligen lyckats visa min talang för Sara Persson, jag hade två poäng från hennes s.k Maxpoäng (som i sin tur var två poäng från full pott). Det stavas M-V-G ! ;) haha, jag är lite nöjd faktiskt, eller så berodde resultatet helt enkelt på att jag inte struntat i att plugga till detta prov (vilket jag i princip struntar i till ALLA prov, jag är en dålig människa).

Jag behöver en ny kamera, i min familj äger vi typ sjuhundratusen kameror men det är bara en som funkar, den sämsta av dem såklart. Den tar jättedåliga bilder så man blir bara arg.

Nu ska jag inte sluta tråka ut er längre, ni får en ibld på min fartdress och skidor från backen idag - en suddig bild dessutom, godnatt (för er som kan sova och inte måste plugga all night long).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0