tjugofyra timmar senare

sitter hon här igen.

är nyss hem kommen från lite extremskidåkning á la Luossabacken, jag har redan ont i ländryggen (tror jag att det heter) efter två dagars skidåkning, förra säsongen började det inte göra ont såhär tidigt. Jag känner redan att jag stapplar fram när jag går, mitt ben, ryggen och nu mina tår som Elin har mishandlat brutalt med en innebandyklubba.

imorgon har vi både Nationella Prov i engelska och Nk-prov, det är mycket nu. och idag på klimat och miljö-lektionen fick vi veta att vi ska jobba om rymden snart (satans jävla äckel helvete - typ ;b). Hjälp, jag kommer bli galen.

nej, nu ska jag läsa naturkunskap, SP - imorgon kommer du förhoppningsvis se mig från min riktiga (intelligenta) sida (hittils har jag lyckats dölja intelligensen väldigt bra för henne).

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ni verkar ha det minst lika körigt som oss. Ska bli så skönt när den här veckan är över för då har vi ingenting speciellt på hur länge som helst :P Hoppas detsamma gäller er. Jag orkar inte med pressen.

2008-11-13 @ 22:42:08
URL: http://semelier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0