tjeckien, slovakien och tillbaka

Jag är helt snurrig, jag har blivit hela galen av tanken på rymden, jag kommer ingenstans med mina tankar just nu. Var tar rymden slut egentligen? Men det kan ju inte bara ta slut heller, finito. Nånting måste ju komma efter, eller hur? Det kan ju inte bara finnas ingenting, och vad är ingenting egentligen? Finns det ens nåt ingenting? Jag blir helstörd av detta. Jag och Tiddis har haft deeptalk hela eftermiddagen på Safari och vi kan inte heller tillsammans komma på nånting vettigt. Inte heller vad som händer när man dör.. jag menar, kan det bara vara slut där också? Som universum, som måste ta slut nånstans, eller? Nej, jag ska inte skriva mer idag känner jag. Snart ska jag till lombia, ska göra nån unges program 16.30-17.30 och sen blir jag kvar på lombia till 20.00 - sen måste jag dessutom plugga Nk (och läsa om den där JÄVLA rymden).

början på den här låten får mig att känna som att jag seglar omkring i rymden alldeles ensam, det gör mig också galen! hahah, jag är SJUK!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jaadu petra, sånt där brukar jag också tänka på, och det gör mig inte direkt klokare utan snarare mer snurrig i bollen än jag redan är, men det där är ju rätt intressant ändå, att rymden ska vara oändligt stor, att det aldrig tar slut någonstans samtidigt som det är lika konstigt att det bara ska ta slut helt plötsligt...!? man får nog fortsätta fundera, fast jag tror nog aldrig att man kommer bli klok på det där! ;)

2008-11-12 @ 18:08:48
URL: http://evelinaz.blogg.se/
Postat av: manduew

att du inte seglar omkring ute ute i universum helt själv för tillfället kanske gör saken lite lättare? :) elr så inte.. känns som att det skulle blivit lagom farligt med oss två ensamma där ute i det oändliga vid närmare eftertanke, "djup" poesi skulle med all säkerhet uppstå iaf.

länge leve naturkunskapen ;>

2008-11-12 @ 19:52:44
URL: http://amndah.blogg.se/
Postat av: Den Fruktade

Flyter-runt-i-rymde-alldeles-ensam-musik? Det ger mig värmande och saknade minnen :)<3

2008-11-12 @ 20:28:26
URL: http://vildathulin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0