, söndag kväll

Den här helgen har jag verkligen vidgat mina vyer. Helgen började med fredagsträningen, där Sanna hade kommit på en övning som våran vodkadrickande ryss hade lärt oss. Övningen gick ut på att hoppa från isen till båset över sargen som att man gör en hopp i ligg-piruett. Här får ni en liten bild på den lilla övningen.




Visst är jag bäst på paint? ;)

Så kan det gå, måste även tillägga att Elins trippel-toeloop och var något av dagens roligare händelser! Efter träningen var jag med Tiddis, vi kollade idol och åt popcorn och sen begav vi oss ut och gjorde lite reklam för msp ute på fältet om man säger så, sen gick vi hem och kollade film (läs;tiddis kollade film, jag sov).

På lördag morgon gick jag upp, åt frukost och tog på mig kläderna. Skickade sms till systrarna Välimaa (för säkerhetsskull till båda liksom) och fick såklart två olika tider som de skulle hämta mig på, jag antog att elin hade rätt eftersom hon BORDE vara mycket smartare och det eftersom hon är äldre, ack så fel jag hade. De kom såklart på den tidiga tiden och jag fick bråttom, slängde på mig pjäxorna och det och sprang ner till bilen då det slog mig - SKIDORNA! Jag hade glömt ta ut dem ur takboxen på våran bil som mamma hade på jobbet. Jag ringde henne - Risto svarade och lovade att hon skulle ringa upp så vi åkte till backen istället. Och eftersom jag vet att Risto skulle glömma att säga till mamma ringde jag själv och sen kom mamsen med skidorna, måttligt glad men det är ju sånt man får ta ;) Vi tränade lite och sen kollade vi på tävlingarna med Vilda och Sanna. Sen gick jag och Vilda hem till mig och mös! Vi åt hemmagjorda hamburgare och sen chips och kollade film. När Vilda gick hem duschade jag och kollade klart Edward Scissorhands (jag ÄLSKAR den filmen, jag älskar Johnny Depp) och sen kollade jag Tretton (jag bilr helt peppad av den filmen på nåt konstigt sätt, jag ÄR konstig).

Söndag morgon, upp, äta frukost, fixa sig och skynda iväg till Lombia. Efter lombia kollade jag Lejonkungen ett och två (jag älskar dom också) och sen har jag försökt plugga, sen bar det iväg till lombia igen för en timmes träning och sen övningskörde jag hem och sen har vi ätit och snart kommer Tiddis.

Nu vet ni det, väldigt nödvändigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0