s ö n d a g

idag kom jag inte heller långt i banan första åket, men jag ville iallafall åka idag så det kändes lite bättre.

jag och elin missade en helkväll "at evys" igår, men det funkade bra att ligga hemma i sängen och sova istället (ser du carl, jag är inte desperat) skulle ju upp på morgon ändå.

jag tror att min granne (the granne om man säger så för de som förstår) har party, det låter iallafall där nerifrån, det låter som cirkusmusik, tror att det börjar bli dags att kontra med nånting. Nåt som hörs dit ner.

jag vill ha nya skidkläder, jag har hittat en skitsnygg jacka, eller flera skitsnygga jackor men det finns en jag vill ha. eller en jag hittat hittils iallafall, en vit och svart, ge mig!

nu ska jag försöka plugga lite matte , hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0