mikko är vår kung!

Elin har stått dubbelaxel (det är svårt, ingen annan i klubben kan det), grattis :)

idag på träningen kunde jag hoppa utan att det gjorde ont, vilken sensation!

Dagens Felsägande;

(Jag) - Ingela, vill du titta på min ost?

jag skulle säga lutz (konståkningshopp) istället för ost, men jag vet inte riktigt vad jag hade i huvet, förutom osten då! ;)




Tre saker som skrämmer mig:
1. Vuxenlivet
2. Höga höjder
3. Min granne (och Nataljas också för den delen ;b)

Tre personer som får mig att skratta:
1. Tiddis
2. Ylva
3. Vilda

Tre saker jag älskar:
1. Träning
2. Vintern
3. Skidåkning

Tre saker jag hatar:
1. High School Musical
2. Läsk
3. Att känna mig lat

Tre saker jag inte förstår:
1. Varför det är så viktigt att ALLTID prata
2. Vad som kommer efter rymden
3. Varför jag alltid har otur med vad jag än ger mig in på


Tre saker jag gör just nu:
1. Gör detta
2. Sitter på en stol
3. Fryser

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Resa jorden runt
2. Flytta
3. Åka skidor i USA/Kanada

Tre saker jag kan göra:
1. Skratta
2. Äta
3. Duscha snabbt

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. 360
2. Spela gitarr
3. Dansa


Tre favoriträtter:
1. Wokade Nudlar med Kyckling
2. Mammas Thaisoppa

3. Ministronesoppa


Kommentarer
Postat av: annakaisa

jag har klarat axlen?

2008-11-25 @ 16:15:47
URL: http://annakaisafj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0