l ö r d a g k v ä l l

jag håller på att bli sjuk, jag orkar inte med min kropp, ont i benet, ont i ryggen, axeln och handleden, förkyld, allmänt trött och less på allting. jag känner att jag behöver en drastisk förändring i mitt liv, nu på momangen! mitt nya liv innefattar även en ny, bra kamera, nya skidkläder, en stuga i gränsen, gratis utomlandsresor, massa muskler och ingen astma, jag bor inte heller i Kiruna i mitt nya liv, var jag bor vet jag inte riktigt eftersom jag vill bo i en storstad fast som har mycket snö hela långa vintern.

ungefär så, svappis kommer till staden snart, och sen ska vi umgås tror jag :)


Kommentarer
Postat av: rova

Jag vill bo i Nice :) långt från snön, palmer och varmt.. kan man begära mer? :D

2008-11-23 @ 21:48:30
URL: http://privatpolitik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0