äntligen

Jag har inte försovit mig idag, sensation! nu har varit vaken sen klockan sex (börjar tio) och har hunnit läsa igenom geogrfin, duscha, skriva packlista till helgen, tvätta och mysa. Jag älskar att vakna tidigt, love love love.

Idag har jag tre lektioner, idrott, svenska och avslutningsvis biologi med SP. Sen ska jag och Tiddis och simma, efter det ska jag med mamma på stan och innan träningen ska jag till Anette och fixa färdigt min dräkt. Träning från 17.40-18.50, sen blir det kanske och kolla på mina classmates som spelar på TT. Sen måste jag plugga geografi och matte och sen packa. På torsdag blir det kanske simning innan skolan, skola till halv fem (vilket inluderar två prov!) och klockan halv sju ska jag sätta mig på tåget och åka till Sundsvall. Fullspäckat schema, as usual.

Nu ska jag till Tiddis och äta frukost :)


Kommentarer
Postat av: die man bihajnd teh määsk

så.. ge oss en utvärdering, vad fick du för första intryck av Howling Svetlana?

2008-11-06 @ 16:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0