another head aches, another heart breaks..

.. I'm so much older than I can take.

kemi, tre kapitel, prov, imorgon - inte ens detta får mig att komma igång med pluggandet, jag hatar mig själv. varför måste man ha prov, man kommer ihåg lika lite även om man har prov eller inte. jag har dessutom en vän kallad Mathilda som vägrar komma på kvällsfika - vilket svin, måste hitta mig en ny kompis. Nån som är intresserad?

ny vän sökes! Är du den ultimata vännen? Klarar du prövningar som kokhett te och mackor över en kemibok en måndagkväll, kan du prata med mat i munnen och sno andras täcken när de sover? Kan du ge mig jack sparrows avbildade huvud i en kista eller har du en lillebror som är fullt beslutad att döda mig? Då kanske det är just dig jag söker!  

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag måste säga att jag håller med dig. Prov är typ det onödigaste som finns. Det är ju inte som att man kommer ihåg någonting om ett par år ändå, och ändå stressar man så mycket så man både blir gråhårig och hårlös på samma gång. Magsår och så högt blodtryck att artärerna sprängs kommer vi alla drabbas av inom en snar framtid.

2008-11-11 @ 00:18:53
URL: http://semelier.blogg.se/
Postat av: din ledstjärna

Jag tror att jag kan vara den du söker efter petrus! Allt passar ypperligt in på mig, jag tycker bara att vi utesluter kemiboken. Sedan har jag inte heller en lillebror som vill döda dig, men Linus ställer säkert upp på att agera den rollen :) deal?

2008-11-11 @ 15:34:09
URL: http://amndah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0