28:e November 2008

Det blev ingen skola för mig idag, kändes inte riktigt värt. Eller såhär var det egentligen, jag har sovit och vaknat sedan klockan sex och tillslut bestämde jag mig för att gå upp och åka till skolan, sen ångrade jag mig, ringde och frånvaroanmälde mig och sen ångrade jag mig igen och sen missade jag bussen, jag började gå istället och sen ångrade jag mig och vände hemåt. Jag vet inte riktigt vad jag vill idag, haha.

Nu har jag nyss bakat bröd och tänkte äta veckans första frukost, sen städa mitt råttbo (även kallat mitt rum), sen plugga och sen åka på träning. Kvällen är fortfarande oviss.

Jag längtar ihjäl mig efter gränsen snart, blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0