27 November 2008

Om jag har inte har helt fel fyller våran lilla svikare Tim Eriksson år idag, alla är faktiskt värda ett grattis på sin födelsedag, förutom kanske Carl som har varit allmänt hatisk mot mig hela dagen, det slutade med att han tog min jacka och min telefon, vilka jag i och för sig återtog utan större svårigheter, jag är ju stålkvinnan LikZzZoM.

Och vetni, jag tror att jag ska hugga av mitt ben och satsa på en karriär som handikappidrottare istället, det där jävla benet ger mig ändå bara problem. Just nu är det fel på typ höftböjarn, och det kommer från typ att jag är överrörlig i ryggen och för att jag är sne i bäckenet. Synd att det hade varit lite svårt att ta bort ryggen också, hade gjort det på en gång om det hade gått. Hur som helst, jag får inte hoppa, vilket betyder; ingen tävling för petra och därmed också inga tester och inget tävlande i Junior A. VARFÖR, VARFÖR ska allting ALLTID gå emot mig?

Nu ska jag diska och sen lägga mig i ett hön och dö nånstans (jag är på topphumör, det märks va? ;b)

Tjejer, imorgon har vi bara en lektion, det är väl värt att fira? ;b (dessutom behöver jag tröst för att mitt ben har förstört mitt liv).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0