26:e November 2008

Det har snöat fem dagar i sträck nu, det är verkligen riktig lycka! Gränsensuget är starkare än någonsin och drömmandet inför säsongen är sedan länge påbörjat, nästan så att premiärhelgen tillochmed är planerad redan. Jag är galen, men jag behöver få åka skidor - på riktigt alltså.

Fick hem en Åka Skidor - Free Radicals special idag. Har inte hunnit läsa den - somnade på vardagsrumsgolvet istället. Men ikväll blir det lite filmtittande och läsande, jajamänsan.

Har fått hem en annan sak idag också, i lite mer mänsklig form ; Tiddis! (som har varit i lule hela helgen och halva veckan). Vi tog en tvåtimmars på Safari och pratade igenom allt viktigt och oviktigt som hade hänt, mätt och belåten blev jag iallafall efter en pastasallad med salami och fetaost och en kladdkaka på det (alldeles jättemätt för att vara mer exakt). 
Snart ska jag ladda om för en timme is med grupp två , kaosträning, men som Ingela säger; det är ju bra för grupp två, det ger dem jättemycket (men frågan är ju om vi tränar för att det ska ge oss eller grupp 2 nånting?).

Nu har William (för sjuhundrafemtioelfte gången) lyckats få mig att lova att göra hans skoljobb - lägenheten denna gång. Det är något som inte stämmer - jag trodde att det var storasystern och inte storasysterns bästa kompis som skulle agera slav åt herr lillebror, det är nånting som gått snett nånstans... Tiddis, var håller du hus? 



 
storasyster

lillebror

slav?

Kommentarer
Postat av: Moa Gunnarsson

Roliga kort =)

2008-11-27 @ 22:47:46
URL: http://mouya.blogg.se/
Postat av: Carolina

klockren :P

2008-11-29 @ 18:25:13
URL: http://carolinasarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0