25:e November 2008

en blomma, en gammalt papper med ett ritat kontsåkningsprogram på, en talrik, en kalender, en morakniv, en klädlapp, skidglasögon, en söndrig glödlampa med kartong, två miniräknare, en bricka, ett mattehäfte, tiddis present, massa kvitton, en till klädlapp, ett telefonuttag, mina gamla konståknings-cd och band, ett glas fult med användna batterier, två pennor, tandkräm och tandborste, klämmor, skivfodral, iPod-laddare, en hög med diverse papper och ett armband är vad man idag kan hitta på mitt skrivbord. det håller på att bryta ut ett kaos i mitt rum, men jag orkar inte bry mig.

jag är trött och hungrig, hade mamma varit hemma hade jag även varit arg och på vippen till att börja slåss tror jag, tur för alla inblandade att hon inte är det. '



                    

fin utsikt, eller hur tjejer? ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0