24 November 2008

En månad kvar till julafton, hemskt vad tiden går fort. Innan jag vet ordet av kommer jag ha fyllt arton, flyttat från stan och blivit gammal och fet. JAG VILL INTE BLI VUXEN, never ever. En bra sak idag iallafall; det har snöat - ordentligt! Det enda problemet var väl att man såg ut som en dränkt katt efter promenden till skolan, men vad gör det - det är ju snö på backen! SNÖ, snow, schnee, nieve. Det vita guldet, det gör mig lycklig.

Jag och Elin ska till backen ett tag idag och sen ska jag till Lombia och försöka träna (hoppas hoppas hoppas att det inte gör ont!). Nu ska jag äta och sen byta om, jajamän.

idag har vi även haft ö-råd och konstaterat en sak; det finns alltid nånting man kan fira (och att vi är värda bättre än att vara omgivna av hårda stolar, fula bord och hyllor med böcker.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0