20081102

jag måste börja plugga idag, jag är så jävla sämst på det där med att ta mig i kragen och få någonting gjort. Hela lovet, en hel vecka, har jag haft på mig att plugga. Plugga matte, geografi, Nk, biologi och så var det kanske nåt mer. Man hinner ju inte under skolveckorna. Men puckot på tredje våningen, nej hon sparar allt till sista kvällen på lovet. Vilken tjej, önskar att jag kunde fått träffa henne och ge henne en rejäl smäll.
 
Jag har BJ i frysen, New York Super Fudge Chunk. Jag och Ananus köpte två paket för 99kr igår på Statoil. New York och Half Baked, vilken vi (mest jag) åt upp igår. Igår var det mycket TV som gällde och även mat (som vanligt). Först lagade mamma typ thaimat, sen zappade vi lite mellan paråkning och När Lammen Tystnar (mysig film), sen kom Stjärnor på Is in i vårat zappnings-marathon. Efter SPI kollade vi typ halva PS. I Love You (också bra) innan det var dags för damerna att åka på Grand Prix-tävlingen i Kanada. Vi somnade på golvet i vardagsrummet och gick sen och la oss vid två. MYSKVÄLL!

Idag gick vi först upp, mitt hår har aldrig varit vackrare än det var imorse (jag hade sovit med blött hår och min s.k. lugg stod rakt ut åt höger när jag vaknade). Vi vaknade, åt och åkte till Lombia för en timmes träning, sen försökte jag och Annis jogga ner (gick inte bra, vi typ haltade fram som två pensionärer) och sen kollade vi på hockey. William och dom vann med 9-0 eller nåt, najs! Sen bar det iväg hemåt, vi åt varma mackor och kollade klart PS I Love You, sen åt vi middag och kollade på Yrrol (hahahaha, den är bäst). Jag somnade ett tag och sen åkte vi till Lombia för träning No.2, det var typ ett 1.5 cm tjockt lager snö på isen, det sög, så vi gick av och Annis och dem skjutsade hem mig. Nu borde jag plugga, ska iallafall hämta mitt glasspaket och geografiboken. Hehe, vilken novell det blev idag. Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0