2008-11-10

Jag måste säga att självdisciplinen idag är lika med noll, har kommit hem nu och tänker inte kommentera tävlingarna desto mer än med de små trevliga orden att jag efter två katastrofala åk missade pallen med EN JÄVLA POÄNG! Tack Gud, vad har jag gjort dig egentligen?

Tillbaka till min självdisciplin, jag har börjat skolan för längesen, jag är inte där ännu. Eller jag hade inte hunnit till första lektionen, men med lite vilja hade jag kanske hunnit till andra eftersom tåget kom typ halv elva, eller nåt sånt. Men jag trivs bättre här, i min säng med kläder utspridda över hela mitt rum - som vanligt. Pappa kom nyss och tillkännagav att han tänkte skjutsa mig till skolan, även om inte Gud tycker om mig vet jag nu att min far gör det - en liten tröst.

Jag borde verkligen hoppa i duschen och masa mig iväg till min stora tegelklump för en timmes engelska och (förhoppningsvis inte) en timmes matte, känns ganska meningslöst. Livet suger, som Emma skulle ha sagt, och antagligen får jag inte träna ikväll heller, mitt ben är stört. Jag hatar mitt ben.

over and out




helgens låt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0