, hej igen

det var en kort semester från denna blogg, bloggspace var så konstigt, segt och jobbigt, jag fick hemlängtan kan man nästan säga, haha.

kom hem från gränsen idag, det var skönt med en extradag ledigt, egentligen var det meningen att det skulle vara NM-kval idag, men pga vädret och sånt blev det inställt, snöstorm däruppe nu, vad skönt, jag tycker om vintern, mest av allt. jag läntar redan till nästa säsong, men jag vill ha sommar först, jag ska få åka skridskor, två veckor i lule, det blir totalt, få se nu... 32 ispass, 10 markträningspass, den stora frågan är om det kan bli mycket bättre. Jo förresten, vintern 2009 med massa snö. det hade varit livet

jag borde sova nu, väntar bara på en film som tiddis håller på att skicka, sen ska jag sova, måste upp klockan sex imorgon, får ju se hur det blir med det. men jag vill inte förstöra min gis-grupps redovisning, det känns som att jag måste träna på det jag ska säga. pusstjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0