, 28/5

bläääääääää, jag vill inte springa hjampisjoggen, jag är serist nervös, vilka tävlingnerver man har alltså! eftersom jag inte ens ska tävla, eller såklart tävlar jag med mig själv, men det känns som att jag är mest rädd för att få problem med astman och då blir det bara jobbigt, jag har lite svårt att stanna liksom när jag väl springer. jag tror att det är är mängden, en mil, som skrämmer mig. Jag springer ju typ sju kilometer annars, lägg till tre kilometer och du är framme, tänker jag så känns det mycket bättre. aja, ulla har då inte gjort sitt i mitt liv ännu, see you next season, min mentala tränare alltså :)
det bra med det här är att vi får sluta efteråt, skönt, jag behöver plugga.. kemi, samhälls och fysik. bläsh!

jag har inte kunnat sova inatt, jag kan inte somna på kvällarna förrän senast halv ett typ, igår låg jag och läste till efter ett. nu är harry potter 3 färdigläst, tog två dar ;b haha. jag tror att jag sover för länge på morron för att vara trött på kvällen, sover jag till nio så kan jag inte sova, dåligt. idag kom jag iaf upp klockan tjugo över sju iallafall, kan jag inte somna ikväll heter jag Kalle Anka.

aja, nu ska jag ta och göra nånting annat. tjaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0