,28/5 andra inlägget

dooooooooooooooeeeeeed, känner jag mig ;b haha, det blev en besvikelse, jag tycker inte om såna, men just idag blev det inte bra. jag sprang på 62 minuter, jag trodde verkligen att det skulle gå bättre, jag menar, mitt rekord är 13 minuter snabbare och på den jägarmilen var jag inte ens trött. jag tror att jag antingen är lite drabbad av min sjuka fortfarande, är dåligt tränad eller så harj ag blivit för tung. No one knows, jag hade iaf skitsvårt att andas och min bricanyl var värdelös idag, Fösta sprang jag iallafall med Sanna, men sen kom jag på att jag behövde gå på toa så jag sprang in på Luossaskolan (jag saknar den) och gick på toa ;b lite förlorad tid där, men mest tid förlorade jag nog efter andra vattenkontrollen, jag typ dog och var tvungen att stanna och ta bricanyl, sen gick det lite lättare efter att jag vilat ett tag (det kändes liksom som att jag skulle spy)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0