, 27/5

jag läser harry potter, igår läste jag harry potter så att jag inte orkade upp i morse, jag läste även harry potter i morse så att jag missade första lektionen, och nu är min harry potter-bok hos tiddis och jag har harry potter-abstinens ;) hahaha, nööööööööörd!

idag har jag alltså inte varit på första lektionen, sorry tyskatanten (jag hade viktigare saker för mig ;b). och sen hade vi ingen andra lektion eftersom kemi-sara för första gången i sitt långa liv glömde bort en lektion, bra för oss iallafall.

jag elli och tiddis har varit på krematoriet och hälsat på, sen var vi på safari och fikade. Bullarna har blivit jättesmå och de kostar 18 kronor! en riktig besvikelse, dessutom köpte jag den förbannade nanobullen och bröt även mitt "inte äta godsaker på veckorna-löfte" eftersom jag var så sugen på en stor och mäktig blåbärsbulle. safari föll långt ner på min like-lista kan jag meddela. haha, jag är ju dum.

ikväll blir det GK och kolla deras klubbmästerskap, först tiddis ungar och sen nattis :) det ska bli mys, och jag ska inte träna idag för imorrn måste jag springa en mil. hjampisjoggen, blääää

aja , nu ska jag ta och pysa, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0