, 25/5

Jag höll på att börja dagens skrivande med en ganska rejäl överdrift, och som vanligt när det är jag börjar jag skratta för mig själv. Jag har alldeles för många gånger undrat vad det är för fel på mig, kanske jag har nån allvarlig personlighetsklyvning som inte mina föräldrar (eller någon annan) vågat berätta för mig i rädsla för att jag ska förvandlas till en galen psykopat och förgöra alla som kommer i min väg? Kanske inte, jag ska sluta fundera tror jag.

Angående min överdrift så handlade den om skavsår, men jag har iaf sjuttiotusen skavsår på fötterna pga att jag och tiddis idag har gått till och från stan i pite och jag hade mina ballerinaskor som jag vet att jag får skavsår och ont i fötterna av, men vad gör man inte för lite shopping? ;) (shoppingen var inte ens bra, så egentligen sitter jag här och gråter medan jag låtsas vara överlycklig över svetten, skavsåren och den fina röda solbrännan våran 1 mils långa promenad orsakade mig).

Vi var på stan i lördags också (denna gången tog vi oss dit med audipower, mycket bättre färdsätt), och jag har hittat Klänningen-08 på mq! Det var en sån där otur som jag brukar ha som vändes till en otroligt "turig" händelse. Det fanns bara en enda klänning kvar, den satt helt perfekt och kostade mig ynka 500 riksdaler. Sen fick jag även veta av expiditen att de där klänningarna hade utgått men de hade fått in en sista klänning igår av en som inte ville ha den. And I love it, den ska jag inviga sommaren med tänkte jag, så jag måste vänta några veckor, men vad gör det. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller? ;b

Det var skönt med en helg i pite, det var längesen, jag längtar till sommaren, jag vill bada. jag tycker att det var lite mesigt av oss att inte bada nu ihelgen. fegt rent ut sagt.

Jag har även hunnit med att läsa en och en halv Harry Potter-bok under bilresan, mysigt. Och nu ska jag tvinga mig ner på golvet och träna litegrann, imorgon har vi springning på gympan, STACKARS MINA FÖTTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0