, 23/5

today I'll go to piteaa with my delicious friend mathilda ;b hon är riktigt smaskig ...

yepyep, det ska bli kul, jag har längtat efter pite, stugan och allting. Jag vet , det är inte min stuga, men iallafall, nästan kan vi ju säga. Jag vill bada i älven, Tiddis lät lite tveksam till mitt briljanta förslag, och williboy är sjuk och kommer inte kunna bada (eller träna) med mig ihelgen. vilken ogästvänlig familj alltså! och med dem ska jag åka till Tunisien, Jagmåste vaccinera mig, läskigt läskigt, fast vi hittar inte mitt kort där det står vad jag har för vaccinationer, vi har bra koll i min familj, yes we have!

nu ska jag packa , och sen vet jag inte riktigt, åka iväg kanske, puss&gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0