, 20/5

jag är såå sugen på någonting gott, eller en macka, eller nåt ;b men jag har ätit gröt och tryckt i mig äpplen, men nu har jag lessnat på dem och jag vill ha någonting gott, problemet är väl bara det att 1; det finns ingenting gott i mitt hus.. 2; jag och tidis har gett ett löfte att vi inte ska äta nånting gott fram till Tunisien, lite ogenomtänkt beslut, men jaja.. ett löfte är ett löfte. undantaget är om någon skulle komma och bjuda mig på efterrätt, då får jag äta (det är ju oartigt att tacka nej, haha).

idag tänkte jag springa, fast får inte springa "hårt", egentligen ska man vila typ tre dar efter man haft feber, men sorry, det klarar jag inte av (jag var och tränade redan igår, alltså dan efter feberdagen). nu måste jag verkligen plugga matte, nationella prov imorn, LÄSKIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0