, 19/5

jag ljög bara lite imorse när jag sa att det var mitt hundrade inlägg, nu kommer sanningen; det här är mitt hundrade inlägg ;)!
,
kom nyss hem från Athletican typ, jag och ylva har varit och testat hennes nya träningsprogram, det var tråkigt, haha , och jag kommer inte få träningsvärk tror jag, jag kommer då aldrig få lika mycket träningsvärk som jag hade efter mitt och ylvas benpass förra veckan, kunde inte sätta mig på en stol ens, haha, och det värsta var att det inte bara var fasen "att sätta sig" som var jobbig, utan även att sitta de första tio sekunderna, det var hemskt och jag kunde inte röra mig, hahahaha! då testade vi mitt gamla träningsprogram från i höstas ;)

dagens klädsel: hade på mig svart klänning och svart leggins, nu har jag IFK-mjukiskläderna
dagens smink: foundation, eyeliner, mascara
dagens parfym: ingen
dagens frisyr: hade utsläppt och nu uppsatt efter träningen
dagens händelse: träning med ylva
dagens låt: Blink182 - All The Small Things
dagens vill ha: sommar
dagens sjuka: fortfarande lite förkyld
dagens saknad: farfar
dagens uppoffring: offrade gympan för att gå och fota mig
dagens humör: inget speciellt
dagens godis: inget
dagens favorit (hjälte): ylva, för att hon följde med till gymmet.

nu ska jag kolla lite housewives (ovanligt ;b) puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0